In opinia celor care au realizat Logo-ul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca doi oameni care stau brat la brat reprezinta cel mai bine scopul comunicarii vizuale a acestei institutii. Un personaj negativ si unul pozitiv aflati intr-o reala ,,ocupatie” inteleasa ca fiind munca si plasata deasupra unor caractere de litera anosta intr-o compozitie trapezoidala inseamna exact ceea ce potentialii somerii si-ar dori sa vada. Unul dintre personaje sugereaza ca ar avea ceva in cap, dar este gol la suflet, iar celalalt are sufletul plin, iar mintea goala de ganduri. Altfel, liniile de contur ale personajelor sunt atat de subtiri incat doar unul dintre acestea este vizibil la scara redusa. A rezultat un logo de inspiratie comunista cu litere deformate vizibil si care nu exprima in nici un fel mesajul pe care trebuia sa-l confere institutiei cu pricina. Pus pe materialele de promovare acesta este atat de ciudat incat pare mai degraba destinat protectiei familiei sau cumva adresat ajutorului reciproc. Sensul muncii lipseste, iar ocupatia in sine ramane un concept fara suport.
Toata exprimarea vizuala este neprofesionista si incoerenta transportand o doza serioasa de amatorism creativ. Acesta este actualul logo ANOFM in toata ,,splendoarea” sa de deceniu cinci al secolului trecut de care Gh.Gheorghiu Dej ar fi fost mandru.