Cum arată un Brief de evaluare?
CHESTIONAR BIOTECH CENTER
1. Care dintre elementele ,,măr” sau ,,spirală” consideraţi că sunt mai importante în definiţia viitorului logo BIOTECH?
a. măr
b. spirală
2. Ce sugerează mărul în actuala versiune şi cu ce ar putea fi ea asociata în viitor?
a. natura
b. fructe
c. plante
d. ecologie
e. reciclare
3. Ce sugerează spirala în actuala versiune şi cu ce ar putea fi ea asociata în viitor?
a. evoluție
b. timp
c. revitalizare
d. mișcare
e. urcare
f. coborâre
4. Definiţi câteva din direcţiile de activitate viitoare ale companiei BIOTECH?
a. importuri
b. exporturi
c. cercetare
d. tehnologie
e. investiții
5. Ce trebuia să transmita vechiul logo Biotech (filosofia companiei) ?
a. refacerea naturii
b. remodelare
c. speranță
d. încredere
e. valorizare
f. de poluare
6. În ce proporție clienţii BIOTECH asociază imaginea actuală cu activitatea companiei?
a. deloc
b. puțin
c. bine
d. foarte bine
e. excepțional
7. Cum au apreciat clienţii dvs. vechiul logo?
a. deloc
b. puțin
c. bine
d. foarte bine
e. excepțional
8. Ce culori ar fi obligatorii pentru definirea logoului BIOTECH?
a. albastru
b. verde
c. roșu
d. orange
e. negru
f. gri
g. maron
h. altă culoare (definiți-o)
9. Căror valori ar trebui să se raporteze noua imagine BIOTECH?
a. universalitate
b. funcționalitate
c. seriozitate
d. verticalitate
e. simplitate
f. concilierea mediului cu tehnică
10. Ce importanţă vor primi sufixul BIO şi sufixul TECH în noua ecuaţie a obiectului de activitate al companiei (procentual) ?
a. BIO > TECH
b. TECH > BIO
c. BIO = TECH
11. Ce importanţă va avea cuvântul CENTER din denumirea companiei?
a. fără importanță
b. importanță mică
c. importanță medie
d. importanță mare
12. Cât de relevantă a fost pentru clienţi definiţia CENTER?
a. fără importanță
b. importanță mică
c. importanță medie
d. importanță mare