DENUMIRE:
COM DIVERS AUTOro
OBIECT DE ACTIVITATE:
Transporturi
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Companie de transport cu o vechime de 15 ani care are la baza o denumire cu o slabă legatură cu obiectul de activitate (Com Divers Auto Ro). Tema a presupus identificarea unor elemente impactante pe care să poata fi construită noua identitate vizuală. În Brieful de evaluare primit de la client era specificată o informație care s-a dovedit vitală pentru construcția logo-ului. Clienților și personalului le era greu să pronunțe întregul nume al companiei și foloseau în exprimare prescurtat CDA. Eludarea completă a grupului de litere „Ro” de la final a fost fericită. Astfel s-a creat un simbol grafic compact din trei litere care să aibă în comun forma de pătrat cu colțurile rotunjite. Ele trebuiau să se combine simplu și să aiba avantajul de a comunica de la mare distanță identitatea companiei CDA. Pentru a nu exista confuzii s-a păstrat în partea superioară denumirea explicită, dar cu litere mici, vizibile în a doua percepție a câmpului vizual. Culorile au fost alese ținând cont de cromatica initială a companiei (roșu bordeaux și alb) la care a fost adăugat orange-ul. Rezultatul a fost bine primit de către clienți, noua imagine CDA fiind imediat recunoscută în trafic sau în zonele de încarcare-descărcare din terminalele portuare, aeroportuare sau în spațiile de depozitare.