DENUMIRE:
Cheia vinului
OBIECT DE ACTIVITATE:
Oenologie
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Creația acestui logo a pornit de la extraordinara descoperire a dispozitivului cu acelasi nume destinat îmbătrânirii forțate a vinului într-un pahar de către somelieri. Clef du Vin este un instrument de evaluare care relevă potențialul de păstrare al vinului. El a fost creat de Franck Thomas. Aluminiul eliberează electroni conform ecuației: Al + 3 H2O —> Al (OH) 3 + 3 H + + 3 e-
Logo-ul a trebuit să includă un decanter (vasul de degustare) și o hartă a mapamondului care ilustrează cele două zone de producție a vinului corespunzătoare celor două emisfere. Echilbrat și bine conturat, conceptul a fost apreciat de cei care doresc să primească acasă vizita calificată a unui somelier înainte de a decide ceea ce cumpară.