DENUMIRE:
Dental insurance
OBIECT DE ACTIVITATE:
Domeniu medical
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Conceptul a fost construit pornind de la tendința companiilor de asigurări stomatologice de a nu folosi explicit simboluri medicale, ci elemente care pot fi consolidate în spațiul general.
Dr. Costache reprezintă denumirea generică a rețelei de cabinete stomatologice create de un medic recunoscut care a inovat un īntreg sistem de servicii de specialitate.
Folosirea lacătului cu locașul de forma unui dinte, transmite ideea unui element de siguranță și rezistență care poate fi dezvoltat pe toata dimensiunea identității vizuale a viitorului brand.
Un lacăt are o percepție metalică, solidă și susține protecția unor valori pe care oamenii le pun la adăpost. În plus toate polițele de asigurare au denumiri de metale în funcție de nivelul pe care îl asigură.
Sloganul „un zâmbet asigurat” conține atât corpusul lexical al stomatologiei cât și pe cel al unei companii de asigurări.