1Nume de brand
Crearea unui nume de brand sau a denumirii unui produs sau serviciu prin identificarea acelui format verbal care sa-l faca eligibil pentru a putea genera notorietate in piata. In aceasta etapa se constituie toate variabilele de comunicare care alcatuiesc nota distincta ce il vor face apt pentru a putea purta dupa caz si o dimensiune vizuala. Dupa caz se poate realiza un slogan sau mesaj care sa sustina sau sa completeze numele de brand. Alegerea numelui unui brand reprezinta o etapa cheie si face obiectul unor specialisti in domeniul lingvistic si legislativ, care pot asigura prin experienta lor solutiile pragmatice necesare actului de inregistrare si protectie la nivel european. Deasemenea baza noastra de date completata saptamanal cu ultimele evolutii in acest domeniu, va va oferi o imagine completa, va va ajuta sa intelegeti cum functioneaza de fapt acest proces creativ, si care ii sunt valorile si limitele.
2Logoul si Identitatea vizuala
Simbolul vizual care se constituie intr-un logo va sta la baza crearii identitatii vizuale care va reprezenta setul de instructiuni destinate unui manual coerent. Acesta ar urma sa contina fie dimensiunea minimala, fie pe cea extinsa si va cuprinde toate instructiunile necesare. Uzual logo-ul va fi mentionat vizual pe cartea de vizita, foaia cu antet, factura personalizata, stampila, plic, mapa, cover CD dar poate fi extins pe o multitudine de suporti de comunicare detaliati la capitolele care urmeaza.
3Cercetarea documentara si inregistrarea la OSIM
In aceasta etapa BrandArt va face toate demersurile necesare inregistrarii in vederea realizarii protectiei unui produs creativ la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci. Datorita numarului mare de protectii si variabilelor pe care le implica o astfel de procedura, va punem la dispozitie caile cele mai simple si in mod evident cele mai accesibile financiar pentru a putea obtine fara complicatii o marca de inregistrare. Tinand cont de complexitatea procesului de cercetare-inregistrare, consilierul nostru in proprietate intelectuala va va pune la dispozitie toate informatiile de care aveti nevoie scutindu-va de probleme sau situatii nedorite generate de sistemul birocratic care functioneaza in acest moment in aparatul de stat. Poate ca aveti deja un logo aflat in situatia nefericita de a nu fi protejat la OSIM sau care a fost protejat cu vicii de acoperire ceea ce implica mari probleme. Studierea documentatiei aferente ne ofera posibilitatea de a identifica cele mai bune metode a a putea sa il protejati sau sa-i extindeti protectia. Dealungul timpului am rezolvat si probleme de ordin juridic generate de avizele de refuz sau opozitiile la marcile depuse in vederea inregistrarii. Buna cunoastere a problematicii au oferit clientilor nostri posibilitatea de a-si vedea eforturile incununate de succes.
4Rebranding
Tinand cont de faptul ca multi dintre clientii nostri au deja activa in piata o imagine care are nevoie de elemente care sa le sustina adecvarea la evolutia pietei, oferim posibilitatea de a le ameliora brandul, conservand valorile si capacitatea clientilor de a le identifica in continuare. Rebrandigul oferit de echipa noastra porneste de evaluarea scorului perceptual coroborat cu factorii de expunere si frecventa. Totul se concretizeaza intr-un produs creativ cu sanse reale de a fi consolidat fara riscuri in piata.
5Consultanta de specialitate
Tinand cont de complexitatea brandingului, cat si faptului ca implica trei factori determinanti (creatie verbala, creatie vizuala, protectie), Brandart va ofera solutiile la cheie de care aveti nevoie. Fara consultanta, este practic imposibil sa beneficiati de rezolvarea care sa va ofere garantia unui astfel de produs. Brandingul a ajuns datorita hatisurilor legislative si a numeroaselor evolutii, o adevarata industrie accesibila numai profesionistilor in acest domeniu. Consultanta de specialitate nu se rezuma doar la branding, ci acopera toate activitatile pe care le oferim, caz in care puteti primi toate conexiunile derivate din oricare dintre acestea.
6Campanii de promovare in mass-media si PR
Fie ca va rezumati la un banal anunt intr-o publicatie, sau la crearea unei campanii de publicitate integrate, va oferim informatiile vitale scopului propus. De la tirajele reale ale unor publicatii, la zilele de aparitie cu audienta cea mai ridicata sau pozitionarea intr-o pagina de ziar a anuntului dvs. Toate acestea inseamna elemente care amelioreaza prin efectul cumulat randamentul unei campanii de publicitate. Alegerea celor mai bune posturi de radio si TV, grilele de programe si orele focalizate pe publicul tinta, sunt iarasi extrem de importante. Cum suna un spot de radio, ce voci, ce fundal muzical, ce cuvinte cheie si in ce calup publicitar trebuie sa intre, sunt deasemenea probleme pe care Brandart le rezolva. Aveti de dat un interviu, sau de facut o conferinta de presa, de organizat un eveniment sau de transmis un drept la replica, cereti-ne sfatul pentru ca in comunicarea jurnalistica exista reguli extrem de precise care fac obiectul unor studii complexe.
7Costuri si evaluarea bugetelor optime
Criza economica ne-a facut pe toti mai responsabili si atenti la felul in care trebuie reconsiderate bugetele, iar demersul de a initia ceva in aceasta perioada trebuie cantarit cu atentie. Bugetele pe care BrandArt le estimeaza pleaca de la premisa pozitiei unde doriti sa va aflati urmarind pe cat posibil sa realizam economii, prin optimizarea costurilor. Preferam sa colaboram perioade lungi, pe bugete pesimiste, decat sa ne aruncam la castiguri aflate la granita riscurilor iminente. Aproape toti cei cu care am lucrat au dezvoltat alaturi de noi proiecte care au necesitat ani de munca si nenumarate inovatii. Ei sunt cei carora le datoram succesul nostru consolidat in timp pe estimari financiare modeste care sa nu reprezinte impedimente in a accepta solutii creative de avangarda.
8Design de produs
Ce forma trebuie sa aiba produsul dvs., si ce solutii tehnologice exista pentru a putea fi realizat? Care este materialul cel mai adecvat si ce modalitati de inchidere, imprimare sau stocare le recomanda piata ? Indiferent de cat de bine sunteti informati, designul de produs evolueaza cu viteza iar numarul mare de actori preocupati de ameliorarea propriilor produse complica si mai mult situatia. Forma, culoarea, textura, locul de dispunere al informatiei, originalitatea, ergonomia, posibilitatile de stocare, expunerea, piata careia ii este destinat, concurenta, costurile si rezistenta la schimbare sunt o parte din problemele pe care le implica designul de produs. El se aplica si la mobilier, obiecte de uz casnic, electronice, confectii si incaltaminte, elemente decorative, sticla, ceramica, metal, automobile, echipamente industriale, aeronautica , medicina si multe altele. Practic nu exista zona care sa nu fie prezent, iar Brandart are posibilitatea de a proiecta pentru dvs. Solutii originale si la preturi accesibile. Imediat ce solutia a fost acceptata va putem oferi tot sprijinul nostru in vederea protectiei drepturilor de proprietate intelectuala pentru ca produsul realizat sa nu poata fi piratat.
9Productie de tipar
Ca orice companie care are pretentia ca se respecta, oferim o larga gama de produse tiparite de formate si destinatii diferite, toate beneficiind de calitate si preturi competitive. Ne place sa credem ca avem o predispozitie care lucrurile atipice, originale si care ne solicita la maximum creativitatea. Tiparim uzual mape stantate, cataloage, flayere, postere, calendare in formate mari, foi cu antet, brosuri, reviste, pliante, inserturi, carti. Totodata avem posibilitatea sa oferim la tipar cartoane de diverse texturi si grosimi, lacuiri selective (UV), embosari, timbru sec si elemente de siguranta. Am imprimat etichete autoadezive in rola, sau ambalaje biodegradabile de diverse dimensiuni, folii imprimate si suporti PVC.
10Materiale promotionale
Fie ca este vorba de sarbatori, sau evenimente speciale, orice companie are mai devreme sau mai tarziu de obiecte promotionale, iar comerciantii se intrec in oferte. Ratiunea realizarii unor astfel de produse a dus ideea in sine in banal si desuet, cei carora le sunt destinate apreciind solutiile cele mai elaborate si inovative. Se pune problema realizarii cu costuri mici a unor produse originale care sa poarte pe ele pana la identificare amprenta celor pe care le reprezinta. Au aparut astfel obiecte de arta personalizate sau accesorii de nisa. Dincolo de acestea, Brandart detine un portofoliu de obiecte diverse, structurate pe categorii si actualizate periodic cu noutatile si stocurile disponibile. De la brichete si pixuri, sepci, umbrele, agende, si brelocuri, la ceasuri de marca, articole de marochinarie sau din metale pretioase, va oferim o gama foarte variata de obiecte promotionale perfect adaptate la dorintele dumneavoastra.
11Outdoor – Indoor
Panouri publicitare pe orice suport, bannere cu sau fara structura metalica, totemuri, autocolari de autovehicule, litere volumetrice, casete luminoase, panouri de semnalizare, signalectica, volumetrii, spuma poliuretanica modelata, suporti caterati, grafitti, metaloplastie, gravura in metal, realizare de trofee si obiecte decorative, sunt cateva din produsele pe care atelierul nostru le ofera celor care doresc solutii de inalta calitate.
12Proiectare de elemente de arhitectura, standuri expozitionale si design de interior
Brandart ofera solutii de proiectare CAD-CAM pentru arhitectura, cu posibilitati de abordare a detaliilor complexe, materialitate si forma duse la extrem. Acestea sunt de un real ajutor atat arhitectilor cat si beneficiarilor si nu de putine ori au ajutat pe executanti sa inteleaga mai bine solutiile constructive care urmau puse in practica. Posibilitatile de dispunere a elementelor decorative, de mobilier sau sursele de iluminare confera o larga paleta de vederi 3D. Realizam in mod curent proiecte pentru standuri expozitionale, showroom-uri si gradini cu posibilitatea de a face tranzitul sezonier pentru elementele vegetale. Designul de interior este abordat de echipa de design pana la detaliile constructive si au atasate explicatii legate de abordarea tehnologica a executiei. Prin contractele aflate in derulare cu diversi furnizori de corpuri de iluminat, solutii inteligente de iluminare, producatori de mobilier, subansamble pentru fatade, producatori de ferestre, usi si geamuri sau vitralii, tapiserii si companii specializate in pavimente, placi ceramice sau piatra, oferim toata gama de solutii in domeniu.
13Randare 3D, modelare, prezentari multimedia
Obiectele proiectate de noi sunt prezentate in formate realiste 3D care ajuta la o mai buna intelegere a formei si texturilor folosite in perceptia finita. Destinate unor numeroase aplicatii ele prezinta o multitudine de abordari vizuale suplinind la un moment dat o campanie fotografica. La cerere putem oferi CD-uri de prezentare care includ un mix intre dinamica 3D animata, sunet si suport video.
14Spoturi de radio si televiziune
Orice spot de radio si tv implica realizarea unui scenariu si a unui script in care sunt descrise toate etapele necesare echipei care realizeaza conceptul final. Alegerea sunetului si a vocilor, efectele speciale si conditiile din platou impun abordarea profesionista a acestui tip de activitate. Echipa noastra de filmare detine echipamente profesionale in format HD si dispozitive de preluare de imagine care permit efecte speciale complexe. Deasemenea specialistii nostri in domeniul luminilor si sunetului va stau la dispozitie cu cele mai noi mijloace de prelucrare a suportilor audio-video.
15Site-uri web
Tinand cont de dinamica pe care internetul a realizat-o in ultimii ani, ne-am constituit o echipa de dezvoltatori in zona web, personal cu experienta care stapaneste inclusiv mijloacele de promovare SEO atat de necesare relevantei in zona motoarelor de cautare. Site-urile realizate de noi pot contine in formate comprimate atat spoturi video cat si audio la care se adauga dinamica 3D. Optimizarea acestor suporti informatici recurg la cele mai noi softuri in acest moment
16Fotografie profesionala
Brandart detine un studio mobil si unul fix de fotografie profesionala. Aparatura foto este de ultima generatie, iar personalul care le deserveste este specializat putand sa ofere conditii de fotografiere de la subiecte de compozitie pana la campanii foto de anvergura pe teren.
17Grafica de ambalaj si ilustratie
Echipa de design detine un portofoliu impresionant de ambalaje aflate in acest moment expuse in marile retele de magazine din Romania. Cu o grafica originala, vizibile si adaptate unui mod ofensiv de comunicare, acestea sustin cu succes vanzarile acolo unde se afla expuse. Grafica este realizata manual, Brandart ramanand consecventa originalitatii si preciziei duse la extrem. Abordarea fiecarui model porneste de la o evaluare pragmatica a perceptiei clientilor in urma unui studiu de piata, si respectand regulile de marketing care se aplica in acest domeniu extrem de sensibil. Design de ambalaj pentru recipienti din sticla, plastic, carton, PVC, PET, hartie, folie, etichete autoadezive, metal sau forme textile, proiectare de ambalaj pentru industria cosmetica, ambalaje biodegradabile, sau cele destinate industriei farmaceutice, chimice, agricole sau electrocasnicelor. Ilustratia este realizata in tus sau creion, folosind dupa caz culori acrilice, totul lucrat manual si intr-o maniera diferentiata in functie de solicitari. Benzi desenate, pictura, grafica, gravura sau caricaturi destinate unei zone extinse de piata, fac din Brandart o companie extrem de specializata.