DENUMIRE:
Direct
OBIECT DE ACTIVITATE:
Construcții
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Una dintre cele mai mari companii de construcții din Muntenia, are filiale în toate zonele României. A pornit inițial ca producător de piese auto sub denumirea de DIRECT AUTOROM. Povestea acestui brand este una foarte interesantă și arată cum poate evolua imaginea unei companii de-a lungul timpului. Dupa 7 ani de funcționare sub acest nume s-a văzut pusă în situația să renunțe la acest obiect de activitate în favoarea celui din prezent. Pentru a încerca să simplifice partea de comunicare a renunțat la denumirea AUTOROM din vechiul logo. Problema a fost că majoritatea clienților o recunoșteau pe piață sub denumirea inițială și le era destul de greu să o poată elimina. Termenul „DIRECT” exprima din punct de vedere comunicațional ideea de direcție, destinație, hotărâre, țel, fiind de facto o denumire abstractă, greu de reprezentat grafic. Am conceput un element grafic care conține o săgeată care merge la țintă și un slogan care citit impreuna cu numele este: „DIRECT casa construiești!” Pe măsură ce criza economică și-a spus cuvantul, iar politica de mediu a fost din ce mai puternică și în domeniul construcțiilor, s-a pus problema modificării denumirii sau creării unui brand adiacent care să indice atașamentul către dimensiunea Eco a construcțiilor. Am creat așadar o nouă denumire, cu o nouă imagine care se află insclusă într-un proiect foarte interesant la rubrica Rebrand. El se numeste DIRECO.