April 3, 2013

DUREX-CLASS Subliminalul vizual

Am analizat doua branduri respectabile, cu produse care se bucura de o apreciere deosebită si care in afara de faptul ca impart cel putin teoretic un segment de piata, se prezintă rafinat si au o […]
April 3, 2013
mustar rezon

REZON – moncher !

Pe rafturile magazinelor isi face loc de ceva vreme REZON, o marca de produse alimentare menită sa reconfigureze cel mai probabil conceptul de REZONABIL. Intre cei doi termeni este o confuzie flagranta care atesta nu […]
April 3, 2013
mustar rezon

REZON – moncher !

  Pe rafturile magazinelor isi face loc de ceva vreme REZON, o marca de produse alimentare menită sa reconfigureze cel mai probabil conceptul de REZONABIL. Intre cei doi termeni este o confuzie flagranta care atesta […]
April 3, 2013
durex, class

DUREX-CLASS Subliminalul vizual

  Am analizat doua branduri respectabile, cu produse care se bucura de o apreciere deosebită si care in afara de faptul ca impart cel putin teoretic un segment de piata, se prezintă rafinat si au […]
November 8, 2012

Adventura Lactag – rebranding dot matrix led

De curand am vazut pe rafturile raioanelor de produse lactate noile ambalaje ale brandului Lactag trecute printr-un proces de rebranding radical. Pentru ca am fi putut fi subiectivi in ceea ce priveste abordarea creativa a […]
May 18, 2012

Imaginea agentiilor de turism din Romania

Turismul romanesc se confrunta cu o grava criza de comunicare despre care nu are nici cea mai vaga banuiala. Cei care se vaita de penuria de clienti gasesc mai convenabil sa puna acest lucru pe […]
May 16, 2012
iPhone la kilogram

iPhone la kilogram

Încă o nouă găselniţă a unor oameni inventivi: iPhone comestibil. Nu, aici nu se aplică acelaşi principiu ca la lenjeria comestibilă. În acest caz avem de a face cu nişte biscuiţi făcuţi în formă de […]
Promotionale 2020
Cu ce va putem ajuta?