Un producator de servetele a solicitat un logo care sa-i reprezinte produsele in piata. In urma brief-ului a fost scoase in evidenta cateva valori. Producatorul este din Romania in conditiile in care marea majoritate a actorilor de pe piata sunt din strainatate si are un cost de vanzare redus in conditiile unei calitati de top. El nu beneficiaza de promovare puternica si atunci si-a propus sa se faca cat mai cunoscut prin puterea imaginii de ambalaj. Produsul este unul cu volum mare si putine magazine isi pot permite sa gazduiasca pe raft o multitudine de produse de acelasi tip, fiind preferate doar acelea care au potential de vanzare. In aceasta situatie trebuia identificat o denumire cu puternic impact in Romania care sa sugereze puritate si sa aiba avantajul unei expuneri speciale. Denumirea aleasa a fost integrata intr-un logo care a fost dispus la 45 de grade fata de axa ambalajului, iar in colt i-a fost atasata o floare de colt. Sloganul trebuia sa sustina bine denumirea si sa aiba legatura directa cu servitul mesei, folosirea servetelului si evident cu imaginea atasata. Alegerea sa a facut obiectul unui proces laborios de selectie iar solutia aleasa s-a dovedit foarte bine primita de public. Sloganul ,,sa va fie de bine !” reprezinta nu numai o dorinta ci si exact momentul in care este folosit pentru ultima data servetelul la masa.