DENUMIRE:
Glia
OBIECT DE ACTIVITATE:
Producție folie
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Glia exprimă diferența dintre hobby și performanță, fundamentată pe construcția respectului față de finalitatea prin reușită. Este măsura înțeleaptă a muncii prin comparație cu truda și adaugă valoare celui care alege ce trebuie. Glia se dorește un brand care provoacă la acțiune și obligă omul să gândească la o finalitate pozitivă. Estetica este construită pe granița dintre casă și câmp, iar soluția simbolistică aleasă reprezintăa locul prin care omul tranzitează cele două spații. Poarta din lemn de inspirație maramureșeană identificată prin esențializare conține atât elementul vegetal (lemnul) cât și pe cel mineral (piatra). Logo-ul este plasat într-un spaățiu care nu exprimă tăios limitele dintre cele două arii (înăuntru și afară). Ele se completează armonios și pot fi inversate, iar prin perspectiva desenului construit la
un punct de fugă aproape de sol se crează senzația de monumental, grandios și solid. Elementele care alcătuiesc decorațiunile de pe simbolul grafic conțin atât cercul tăiat median (semintțele), cât și colțul sculptat (talentul) definitorii pentru exprimarea legăturii dintre natură și implicarea omului. Rebrandigul a fost solicitat din cauza îmbătrânirii vechiului logo din care s-au preluat cateva elemente. Linia stilistică se subordonează metodei heraldice cu pata de culoare modulata prin alternanta plin/gol esențială pentru sustinerea conceptului arhaic în relația cu modernitatea corpului de caracter al brandului Glia. Practic s-a dorit un contrast de juxtapunere valorică a temporalului care să protejeze vocația arhaică a termenului cu promisiunea modernității. Corporate-ul este esențializat dupa sistemul „minim de mijloace – maxim de informație” uzitat în cultura germană.