Am extras din multitudinea de ,,Traditii si calitate” care se afla in circulatie pe teritoriul Romaniei moderne aceste doua exemple. Priviti-le cu atentie si incercati sa vedeti la care dintre acestea se potriveste mai bine. Daca la ,,Hotel Delta” lucrurile sunt simple, pentru ,,Trainica” am sa va ajut eu…Ţesături ! Conceptul acesteia din urma chiar daca incearca sa umfle o panză de corabie cu un sul de testile, ca denumire suna mai bine in relaţie cu acel slogan de larga notorietate, dar in situaţia unui hotel punem vorbi de traditie la egalitate cu calitatea? Poate ca acel hotel are toate motivele sa afirme vizual aceste valori, dar sunt sute de marci romanesti care folosesc acelasi slogan inclusiv in domeniul hotelier. Situatia este neinspirata pentru ca in acest moment un astfel de slogan indiferent pe ce produs s-ar afla nu mai are fortă de convingere. Amandoua marcile sunt depreciate, dar ,,Trainica” are un mic avantaj. Este marca inregistrată si dacă a protejat si acest slogan in Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, poate revendica oricand dreptul de proprietate asupra lui pe clasele pentru care detine protectie. Deci grija la copiat. Poate costa enorm in timp.