DENUMIRE:
MOARA DOMNEASCĂ
OBIECT DE ACTIVITATE:
Panificație
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Brand deținut de o companie de panificație și destinat produselor primare din acest domeniu (făina) cu posibilitatea de a fi extins și la cele finite. Denumirea a trebuit susținută de o imagine și un slogan puternic impactant. Filozofia acestui concept a plecat de la o situație foarte interesantă. Majoritatea producătorilor din acest domeniu folosesc simbolul morii acționate de vânt. În România acest tip de moară este extrem de rar întalnită și nu reprezintă în nici un caz un specific național precum în Olanda. În țara noastră datorită vastei rețele hidrografice, morile acționate prin forța apei au fost cele mai întalnite motiv foarte bun pentru a corecta prin acest logo o eroare. Am desenat o mică moară românească de genul celor aflate pe cursurile mici de apă căreia i-am atașat un slogan care poate fi interpretat în dublu sens: „Din spicele Domnului!” poate avea și o conotație spirituală (Dumnezeu) dar și una regală (Domnitor). Plasarea conceptului trebuia să aibă o relevanță temporală în spațiul medieval românesc. Culorile au fost alese pentru a exprima decența sși valoare istorică.