Ceea ce vedeti este cat se poate de real si reprezinta conceptul creativ al unor personaje care se doresc creatori de publicitate. In perceptia celor care au gandit acest mesaj se incearca cu forcepsul crearea unei legaturi intre femeie, nastere, pasare, cuib, eventual asezonata cu ceva medicina. Aceasta paradigma a clocitoarei moderne transformata in incubator de cineva ale carui creatii dupa ce au urcat muntii in cautarea florii de colt, transmite gravidelor un loc sigur de depunere a oualelor, le este sugerata omleta cu cordon ombilical. Din reclama cu pricina deducem ca pentru o femeie care doreste sa nasca cea mai buna solutie o reprezinta ciubul si nu patul de spital sau masa de operatie. Caricatura din imagine este rodul eclozarii fericite a somnului ratiunii caruia cuibul ii ofera adapost intr-o scorbura a gandirii creative. Femeia este in opinia celor care au creat conceptul, o fiinta inaripata asemeni lui Quetzalcoatl ( zeul cu pene al mayasilor) gata sa nasca puii vii urmand indicatiile de pe panoul cu pricina. Ca sa fim clari. Mamiferele nasc pui vii pe care ii hranesc cu lapte, iar pasarile intai se oua si abia apoi clocesc perioade determinate. In materie de locuinte, de obicei mamiferele detin culcusuri sau vizuini iar pasaretul, cuiburi. Nasterea este apanajul unui regn care exclude inaripatele, singurele exceptii fiind Ornitorincul si Specialistul in eclozari care a creat nebunia…Daca autorul considera ca acest gen de informatie poate convinge o femeie insarcinata sa aleaga un cuib pentru ouat, ii recomandam sa citeasca Biologia din gimnaziu, capitolul Reproducerea la mamifere din Anatomie si Evolutia speciilor a lui Darwin.