Indiferent că publicitatea se află la exterior sau interior, valorile care o consacră țin de modalitățile tehnice și de expresie artistică prin care o entitate reușește să se facă vizibilă. Lumea evoluează rapid, iar suporții de expunere și mediatizare a mesajului au devenit din ce în ce mai agresivi fiindu-ne din ce în ce mai greu să le diferențiem. Este o formă de exprimare vizuală ce domină civilizația care a ajuns aproape de saturație și care se confruntă cu o teribilă lipsă de timp pentru a mai avea rabdare să-i înțeleagă subsțanța mesajului.
Fără îndoială că în fața acestor realități se poate lesne deduce cum va arăta lumea viitorului apropiat care pune presiune pe creatorii de publicitate să se reinventeze cumva pentru a se face remarcați. Bannerele sau mash-urile vor evolua prin folosirea unor tehnici de imprimare tridimensională, totemurile către geometrii sau sculpturalitate futuristă, iar standurile expoziționale vor deveni spații de spectacol interactiv care vor testa și altceva în afară de imagine și sunet. Nu este deloc exclus ca în scurt timp aceste spații de expunere să folosească intensiv tehnica hologramelor pentru a-și face publicitate, iar articolele de vestimentație să transmită mesaje vizuale dinamice. Totul este posibil și credem că toți trebuie să fim pregătiți să le acceptam pe măsură ce ele vor apărea. Brandart inovează nu numai în zona mesajului vizual ci și în studiul și dezvoltarea formelor tridimensionale care să ofere clienților impact la publicul vizat. În ultimii ani ne-am orientat către proiectarea de standuri expoziționale având abordări care au provocat la maximum soluțiile tehnice pentru a crea impact vizual. În prezent odată cu noile cuceriri tehnologice încercăm să ducem formele proiectate în direcția unor abordări fluide care să ofere perspective și senzații spectaculoase. Standurile expoziționale proiectate de noi folosesc din ce în ce mai des materiale noi pe care le simulam vizual în proiectele 3D pentru o înțelegerea mai bună a abordării. Chiar daca spațiile puse la dispoziția expozanților sunt de obicei standardizate este esențial să ținem cont de fluxul operațional și de cei lângă care expuneți. Limitele de înălțime sunt deasemenea importante pentru a pune în valoare propriul stand fară a limita vizibilitatea celorlalți expozanți. Deasemenea trebuie ținut cont că la un flux de vizitatori ridicat vizibilitatea standurilor este serios afectată în intervalul de înălțime 0 – 1,8 m așa încât volumetriile și abordările vizuale indoor devin esențiale în partea superioara extrema a standului. Important este și studierea pe cât posibil a componentei de identitate vizuală a expozanților din imediata apropiere atât istoric cât și documentar pentru a intui cum ar putea arăta cel puțin teoretic ceea ce vor deplasa în teren. Într-o arhitectură de interior în care majoritatea expozanților au abordări cubiste o soluție fluidă va capta imediat atenția creând un constrast de calitate evident. Același lucru este valabil și în dominanta cromatica. Doua- trei standuri în culori similare se vor incapacita reciproc.