DENUMIRE:
Sey
OBIECT DE ACTIVITATE:
Industria alimentară
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Rebranding pentru un producător de băuturi racoritoare. Conceptul presupunea crearea unei imagini care să ofere o alternativăa pe segmentul de băutura Coca-cola. Pe această piață se afla mai multi actori, fiecare încercând să ofere o alternativă mai ieftină. Astfel au apărut o multitudine de producători care încearcă să se apropie de rețeta de la Coca-Cola. Bătălia se dă pe imagine și preț. Conceptul a presupus transformarea literei „Y” într-un pahar care conține Cola urmând ca pe măsura ce va exista diversitate să se recurgă la schimbarea culorilor. Fontul ales este unul destul de vizibil și permite înclinații ceea ce îi conferă avantaj în privința unei dispuneri dinamice. Logo-ul a fost inclus pe un set de etichete și pe materiale promoționale și se află pe piață în forma în care a fost creat.