Să creezi un brand pentru compania ta este este primul pas spre a o face cunoscută clienţilor tăi şi publicului larg. Fără a-ţi crea o comunicare de brand, rişti să te afunzi în anonimat şi, odară cu tine, şi afacerea ta va avea acelaşi sfârşit. Însă demersul acesta nu este suficient pentru a face din compania ta un lovebrand şi pentru a-i crea o imagine puternică, care să reziste în timp. Este timpul să treci de la ideea că PR-ul este ceva inutil, la convingerea că Relaţiile Publice reprezintă cel mai important instrument cu ajutorul căruia tu îţi construieşti brandul şi îţi creezi o reputaţie care să te poziţioneze în topul preferinţelor clienţilor tăi.
Societatea a devenit atât de complexă încât elementele de identitate vizuală ale organizaţiei tale nu sunt suficiente. Ca brandul tău să aibă greutate, este necesar să construieşti o poveste în jurul lui; o poveste care să îi farmece, să îi impresioneze pe oamenii care iau contact cu ea şi să îi convingă că tu reprezinţi cea mai bună alegere pe care o pot face. Acesta este menirea PR-ului: să creeze poveşti impresionante cu ajutorul instrumentelor specifice şi să comunice tuturor partenerilor tăi de interes de ce tu eşti cel mai potrivit pentru a le satisface dorinţele.
Companiile inteligente au înţeles de mult că epoca unui capitalism feroce, în care profitul era singura preocupare, a trecut de mult. Aşteptările şi nevoile oamenilor s-au nuanţat, iar momentul în care un client te alege pe tine sau pe altcineva se produce atunci când el intră în contact cu imaginea de brand pe care ai creat-o. O strategie PR smart îţi asigură şansa de a urca în top, identificând oportunităţile potrivite şi anticipând posibile crize, dăunătoare pentru compania ta. Alege următoarea treaptă în dezvoltarea companiei tale. Alege PR-ul!