DENUMIRE:
Cobilița
OBIECT DE ACTIVITATE:
Industria alimentară
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Brand destinat unei game de apă minerală, construit dupa simbolistica tradițională românească. Comunicarea s-a făcut în urma unui brieff care a studiat nivelul de atractivitate pe o piață dominată de denumiri anglo-saxone, latine sau licențe verbale dintre cele mai variate. Cobilița pleacă de la valoarea semantică a vaselor cu care este transportată apa în satele românești, imaginea fiind a unei țărăncute. Namingul a fost consolidat cu sloganul „Printesa între ape” tocmai pentru a marca supremația față de tot ceea ce există la această oră in piață. Apa îmbuteliată este greu perceputa de consumatori după gust tocmai din cauza
formulei simple a compoziției, iar cei care îți imagineaza ca pot distinge între zece pahare cu apă le spunem că situația este mai delicată decât în cazul somelierilor. Românii nu au o cultură fundamentală nici în privința vinului. Prin urmare ei aleg după criteriul prețului și al denumirii de brand. Noi am oferit pieței un produs vizual original și distinct, cu o puternică valoare de atașament care vine să lupte cu argumente coerente cu un amalgam de branduri care cheltuie sume astronomice pentru a vinde apă chioară.