June 9, 2010
Ce legatura exista oare intre compania NIKE si Agentia Nationala Pentru Calificarile din Invatamantul Superior si Parteneriat cu Mediul Economic si Social ? Dincolo de abracadabranta denumire a celor din urma realizez ca este […]
Do you like it?
June 8, 2010
Aceasta elipsa verde Tuborg nu se doreste a fi simbolul Bio a unei natii de tragatori pe nas, ci efectul de bumerang vrajit al celor care se opun cu vehementa acestor practici de rit […]
Do you like it?
June 7, 2010
Seria conceptelor hilare ale Statului continua nefericit cu aceasta exprimare vizuala care daca nu va starneste rasul , macar are darul de a va arata nivelul pe care comunicarea in domeniul administrativ o are in […]
Do you like it?
June 7, 2010
In opinia celor care au realizat Logo-ul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca doi oameni care stau brat la brat reprezinta cel mai bine scopul comunicarii vizuale a acestei institutii. Un personaj negativ […]
Do you like it?
June 7, 2010
Va propun spre evaluare acest logo apartinand Regiei Autonome pentru Activitati Nucleare din dorinta de a continua seria de erori de comunicare vizuala care bantuie de multa vreme spatiul Administratiei de stat de la toate nivelurile. […]
Do you like it?
June 5, 2010
Nici bancile din Romania nu sunt scutite de derapaje de comunicare atunci cand fac apel la companii ai caror angajati o iau pe aratura. De data aceasta avem de a face cu designeri cu […]
Do you like it?
June 5, 2010
Logo-ul Apele Romane S.A. ramane unul dintre cele mai retrograde forme de exprimare in comunicare vizuala si se adauga intr-un mod nefericit la multitudinea de simboluri anoste care reprezinta amprenta Statului Roman la nivel de […]
Do you like it?