June 9, 2010

NIKE si ACPART

  Ce legatura exista oare intre compania NIKE si Agentia Nationala Pentru Calificarile din Invatamantul Superior si Parteneriat cu Mediul Economic si Social ? Dincolo de abracadabranta denumire a celor din urma realizez ca este […]
June 8, 2010

Cum au transat-o pe ANA

  Aceasta elipsa verde Tuborg nu se doreste a fi simbolul Bio a unei natii de tragatori pe nas, ci efectul de bumerang vrajit al celor care se opun cu vehementa acestor practici de rit […]
June 7, 2010

Arbeit macht frei !

Seria conceptelor hilare ale Statului continua nefericit cu aceasta exprimare vizuala care daca nu va starneste rasul , macar are darul de a va arata nivelul pe care comunicarea in domeniul administrativ o are in […]
June 7, 2010

Brat la brat batut-am campii !

  In opinia celor care au realizat Logo-ul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca doi oameni care stau brat la brat reprezinta cel mai bine scopul comunicarii vizuale a acestei institutii. Un personaj negativ […]
June 7, 2010

Run baby, run !

Va propun spre evaluare acest logo apartinand Regiei Autonome pentru Activitati Nucleare din dorinta de a continua seria de erori de comunicare vizuala care bantuie de multa vreme spatiul Administratiei de stat de la toate nivelurile. […]
June 5, 2010

Biohazard romanesc

  Nici bancile din Romania nu sunt scutite de derapaje de comunicare atunci cand fac apel la companii ai caror angajati o iau pe aratura. De data aceasta avem de a face cu designeri cu […]
June 5, 2010

Apele Romane

Logo-ul Apele Romane S.A. ramane unul dintre cele mai retrograde forme de exprimare in comunicare vizuala si se adauga intr-un mod nefericit la multitudinea de simboluri anoste care reprezinta amprenta Statului Roman la nivel de […]
Promotionale 2020
Cu ce va putem ajuta?