June 4, 2010

Excavatorul dacic

Marturisesc ca ziua in care am vazut prima data acest logo a fost una dintre cele mai interesante din experienta de designer. L-am vazut lipit pe o limuzina si pentru ca ma aflam in trafic […]
June 3, 2010

Pisica de mare

Daca logo-ul Universitatii din Pitesti se doreste a fi ceea ce un ,,specialist” in comunicare vizuala si-a dorit intr-un moment de creativitate in care a fost atins de inspiratia supremului, sa-i facem un pic de […]
June 3, 2010

Golanie la drumul mare !

Ca designul se fura nu mai este pentru nimeni o noutate, dar ca se face la modul infect si cat mai nesimtit cu putinta va voi demonstra imediat. In urma cu cativa ani am realizat […]
June 3, 2010

Editorial

Garden of Earthly Delights Toata lumea vorbeste despre logo-uri, branduri, identitate vizuala, design sau creatie, si poate ca ar trebui sa privim un pic si pe cei din spatele lor. Cine sunt acesti copii teribili […]
June 2, 2010

Un Brand de milioane

CNAS are un logo pe care va invit sa-l apreciati. Pentru cei care nu sunt inca familiarizati cu ,,conceptul,, va voi ajuta un pic. Intr-o buna zi, cineva (a se intelege un designer cu experienta […]
June 2, 2010

Ambalaje cu design inadecvat

De curand am cumparat de pe piata un bec fabricat de o companie cu o denumire ciudata ,,Capacul de Aur S.R.L.”  care ,,beneficia” de aportul creativ al unor indivizi care nu au nici o legatura […]
June 2, 2010

Naming – crearea numelui unui brand

Crearea numelui reprezinta una dintre cele mai mari provocari. Este un proces creativ, emotional si atragator, parte din extraordinara alegere a destinului unui brand. Un nume bun este acela care creaza notorietate imediata, este penetrant […]