June 2, 2010
Logo BMW

Restilizarea unui logo

BMW – Bayerische Motoren Werke Iata ce presupune evolutia in timp a unui brand pornind de la istoric si pana in prezent. Am ales ca exemplu BMW pentru ca acopera impecabil toate nuantele pe care […]
March 19, 2010
estimari socante

Estimări şocante

Designul de ambalaj este plătit o singură dată, pierderile din vânzări sunt plătite în fiecare zi !Incerc sa va propun cateva evaluari in zona perceptiei estimative care implica puterea persuasiva a ambalajelor si importanta pe […]
March 19, 2010
Personalitatea literei

Personalitatea literei

Tipul de caracter este determinant pentru percepția unei comunicări eficiente. Pentru a înțelege lucrurile în esența lor am ales doua situaţii extreme. Primul tip de litera este unul românesc care conține un mesaj arhaic și […]
March 15, 2010
Mimetism verbal

Mimetism verbal

Am extras din multitudinea de ,,Traditii si calitate” care se afla in circulatie pe teritoriul Romaniei moderne aceste doua exemple. Priviti-le cu atentie si incercati sa vedeti la care dintre acestea se potriveste mai bine. […]
March 15, 2010
mimetism vizual

Since…

Priviti cele doua imagini, si fara sa comentam estetica sa evaluam sincer partea de comunicare verbala. Primul este un producator de fursecuri ,,Laboratorul Sportul” despre care veti gasi si alte referiri in acest site, iar […]
March 15, 2010
mimetism vizual

Mimetism vizual

Acesta este unul dintre exemplele de mimetism vizual care poate induce confuzie si un comportament negativ cumparatorului. ,,Grande” este o marca de ceaiuri, iar ,,Campofrio” de mezeluri si chiar daca nu se regasesc in aceeasi […]
February 16, 2010
logo simfonia lalelelor pitesti.jpg

Simfonia Lalelelor Pitesti

L-am creat in 2007 şi a facut obiectul unei sectiuni a proiectului de masterat din cadrul Catedrei de design de la Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti fiind prezentat Primăriei municipiului Piteşti ca propunere pentru […]
Promotionale 2020
Cu ce va putem ajuta?