June 2, 2010
BMW – Bayerische Motoren Werke Iata ce presupune evolutia in timp a unui brand pornind de la istoric si pana in prezent. Am ales ca exemplu BMW pentru ca acopera impecabil toate nuantele pe care […]
Do you like it?
March 19, 2010
Designul de ambalaj este plătit o singură dată, pierderile din vânzări sunt plătite în fiecare zi !Incerc sa va propun cateva evaluari in zona perceptiei estimative care implica puterea persuasiva a ambalajelor si importanta pe […]
Do you like it?
March 19, 2010
Tipul de caracter este determinant pentru percepția unei comunicări eficiente. Pentru a înțelege lucrurile în esența lor am ales doua situaţii extreme. Primul tip de litera este unul românesc care conține un mesaj arhaic și […]
Do you like it?
March 15, 2010
Am extras din multitudinea de ,,Traditii si calitate” care se afla in circulatie pe teritoriul Romaniei moderne aceste doua exemple. Priviti-le cu atentie si incercati sa vedeti la care dintre acestea se potriveste mai bine. […]
Do you like it?
March 15, 2010
March 15, 2010
Acesta este unul dintre exemplele de mimetism vizual care poate induce confuzie si un comportament negativ cumparatorului. ,,Grande” este o marca de ceaiuri, iar ,,Campofrio” de mezeluri si chiar daca nu se regasesc in aceeasi […]
Do you like it?
February 16, 2010
L-am creat in 2007 şi a facut obiectul unei sectiuni a proiectului de masterat din cadrul Catedrei de design de la Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti fiind prezentat Primăriei municipiului Piteşti ca propunere pentru […]
Do you like it?