O noua descoperire remarcabila rod al unei fascinante minti de creator de prajiturele cu gust de design afumat, si-a gasit locul pe ambalajele unor dulcegarii din retelele de magazine romanesti. Destinul acestui feminist mesaj subliminal inventariaza o serie de artefacte rurale punand la un loc una bucata barbeque, un gard alcatuit din 10 uluci, o roata de caruta, o oala de pamant, un soare la apus sau rasarit o fantana echipata cu galeata si lant, 4 pomi si un fum. Fata mosului lipseste din compozitie ca si batranul invocat in corvoada de dedesubt de unde presupunem ca aceasta abordare poate fi intepretata si in zona crematoriului. Autorul acestei combustii creative si-a plasat starea de transa pe un gazon scotian si a fost atat de convingator incat a determinat compania care produce dulciurile sub brandul Fata Mosului sa accepte ca aceasta naiva si ludica exprimare reprezinta un brand. Pe site-ul official al companiei am descoperit-o pe fatuca invocata imbracata intr-un soi de vestimentatie austro-ungara si incaltata cu opinci rosii. Acolo lucrurile se complica si mai mult intrucat personajul este dotat cu o bagheta magica care are darul sa trasforme radical compozitia dupa o trauma necesara: citam “plamadeala obtinuta este batuta pana face basici”. Acest supliciu il gasiti detaliat pe site-ul www.fanyon.ro al unei companii din satul Baldovinesti, judetul Braila.