Logo-ul Apele Romane S.A. ramane unul dintre cele mai retrograde forme de exprimare in comunicare vizuala si se adauga intr-un mod nefericit la multitudinea de simboluri anoste care reprezinta amprenta Statului Roman la nivel de administratie. Este daca vreti sablonul dupa care recunoasteti grobianismul si lipsa de viziune plastica la un nivel redus al exprimarii vizuale. Se cheltuie sume imense pentru lucruri considerate importante, dar se ignora tocmai ceea ce ar trebui sa reprezinte imaginea moderna si spiritul european. Astazi, logo-ul Apele Romane S.A.
Asemeni unui limax (melc fara cochilie) regimul hidrografic al Romaniei , tara aflata intre primele din Europa la acest capitol, este reprezentat printr-o forma anosta si ridicola in egala masura. Nimic mai jenant decat acest tsunami de apa salmastra care avea nevoie de o picatura suspendata ca o lacrima in varful cozii. Cu pretul a doi robineti de canalizare Apele Romane S.A. ar fi putut beneficia de un logo adecvat unei identitati vizuale care i-ar fi ameliorat imaginea si i-ar fi redat prestigiul in ecuatia hidrografica europeana la care jeleste de ani buni. Acest logo reprezinta simbolul lipsei de imaginatie al unor strategi care au un nivel intelectual pe masura acestei semnaturi de prost gust aflata la granita dintre retard si ignoranta. Caracterele ,,A” si ,,R” au fost preferate cel mai probabil inspirati fiind de ,,scriitura” invitatiilor la nunti si botezuri, stadiu pe care nu l-au putut depasi decat prin folosirea culorii negre. Impletitura de sarma rezultata se vrea a fi prescurtarea verbala a unui autoritati care se ocupa cu apa din Romania. Nimic care sa sugereze simbolurile nationale sau pozitia pe care natura a oferit-o unei tari care merita altfel de postura. Este asadar inca un exemplu de ignoranta inacceptabila. Cum arata oare acest simbol pus pe panourile unei conferinte pe teme hidrografice din Consiliul Europei?