Logo creat ca urmare a procesului de rebranding pentru o companie care funcționează în zona producătorilor de semințe și prăjituri ambalate, având un larg areal de distribuție la nivel național. S-a pornit de la vechiul logo care avea aceeași formă în culorile galben și roșu. În evaluarea făcută la nivel de brief au iesit în evidență câteva elemente care trebuiau păstrate pentru a conserva vechile valori. Vechiul logo avea caractere colțuroase, stridente care la micșorare se pierdeau în compoziție. În plus apărea și particula COM care încărca și diminua potențialul. Denumirea HARLEY era dispusă într-o abatere de la orizontală intrând în conflict cu unghiul deschis de laturile rombului. Vechiul logo era instabil vizual și avea culori care de la distanță se amestecau perceptual. Noul concept a primit caractere mai bine evidențiate care au fost dispuse pe o ușoară curbă și fără abateri de la orizontală. Suplimentar acesta a fost întărit de un relief iar culoarea galbenă a fost atenuată pentru a fi în contrast cu roșul. Întreg ansamblu a mai primit și culoarea verde închis care să-l facă vizibil pe ambalaje acolo unde intră în conflict potențial cu produsul conținut. Rezultatul a fost un logo unitar, echilibrat și cald care susține denumirea anglo-saxonă originală oferindu-i posibilitatea de a fi versatil și cu suficient impact la scalare sau asocieri delicate.