Unul dintre proiectele cele mai interesante de rebranding pe care le-am intalnit. El arata dimensiunea conflictului dintre elementele care alcatuiesc mixul comunicational. Ei bine, acesta este un laborator de patiserie, si inca unul cu traditie (inca din anul 1937) si functioneaza cu aceasta denumire inca de atunci. Situatia a creat numeroase confuzii din ratiuni ce tin de comunicarea denumirii in relatie cu obiectul de activitate. Vechiul logo continea litera ,,S” intr-o formula heraldica foarte asemanatoare cu a altor companii. Practic era un font cu o rata foarte mare de incidenta in mediul vizual de afaceri. Acest lucru sporea si mai mult confuzia. Pentru ca denumirea nu putea beneficia de nici o interventie am optat pentru un slogan care sa incerce sa aduca mai aproape de perceptia oamenilor obiectul de activitate si relatia acestuia cu aceasta companie. Am optat asadar la : ,, Un desert castigator !” . Acest lucru a contribuit la o cu totul alta perceptie la care s-a adaugat un simbol grafic art nouveau care sugereaza frisca. Intregul concept a fost propus sa fie asimilat inclusiv pe ambalaje, imprimat la o singura culoare si cu un maxim de impact vizual.