DENUMIRE:
Luxorica
DOMENIU DE ACTIVITATE:
Cosmetică
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Logo destinat unui brand de parfumuri pentru ambele sexe. Partea interesantă stă în faptul că acest produs se vinde și în recipienți reîncărcabili oferind o mare varietate de sortimente create astfel încat sa copieze cât mai aproape parfumuri ale unor case celebre. Un „fake” acceptat care reușește foarte bine să reproducă originalul. S-a solicitat o imagine care să sugere sexualitatea și esenta folosită. Pentru că simbolurile sexualității ar fi fost foarte sugestive în intreaga lor prezentare am optat pentru eludarea unei părti astfel încât să rămâna suficient mesaj pentru a putea fi înțelese. Fiecare dintre cele două simboluri dacă ar fi fost prezentată singular nu ar mai fi putut transmite mesajul unitar. Iată de ce în asociere ele se pun reciproc în valoare chiar dacă sunt cenzurate vizual. Suplimenar ele scoat în evidență ideea de contact de legătură de relaționare.