Ce legatura exista oare intre compania NIKE si Agentia Nationala Pentru Calificarile din Invatamantul Superior si Parteneriat cu Mediul Economic si Social ? Dincolo de abracadabranta denumire a celor din urma realizez ca este extrem de dificil pentru un designer sa poata construi identitatea acestei agentii cu nume intins pe lungimea unei fraze. In schimb ei au gasit solutia miraculoasa undeva in raioanele de incaltaminte ale supermarketurilor sau privind in jos la pantofii sport pe care multe persoane ii poarta pe strada. Solutia aleasa este de inspiratie sportiva si contine destul de sugestiv dunga atat de cunoscuta a celor de la NIKE.
Au mers pana acolo unde trebuia sa copieze inclinatia literelor si dupa ce au facut-o si-au dat seama ca prescurtarea marcii lor de pantofi sport este prea lunga. Din ANPCISPMES au preferat ACPART din ratiunile ce tin de rastalmacire.
Il felicit pe aceasta cale pe cel care a realizat-o si sunt curios ce solutie de inspiratie Reebook, Adidas, Puma sau Lotto ar fi ales in situatia in care ar fi fost fun al marcilor cu pricina. Sa ne gandim totusi cum ar fi ca la o actiune a celor de la ACPART compania NIKE ar fi fost sponsor, iar pe materialele tiparite sau panourile publicitare cele doua logo-uri ar fi trebuit sa fie prezente impreuna. Dar daca reeditarea romanului ,,Descult” de Zaharia Stancu ar avea pe coperta ca sponsor logo-ul ACPART?