DENUMIRE:
Orey
OBIECT DE ACTIVITATE:
Industria alimentară
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Este un logo derivat din denumirea Okey disputată de doi producători de băuturi racoritoare din Ardeal. Odată ajunsă în instanță unul dintre aceștia a trebuit să renunțe la comercializarea acestor produse în favoarea celuilalt, iar pentru a putea rămâne totuși în piață, a solicitat crearea unui brand nou. Am optat pentru Orey tocmai pentru asemănarea semantică cu Okey. Dincolo de aceasta am creat un logo net superior celui care funcționa înainte de intervenție și care astfel a putut fi suficient de impactant pe ambalajele și materialele de promovare ale acestuia. Compoziția este fluidă și comportăa o largă paletă de culori în funcție de varietatea produselor pe care se află. Sloganul „Un produs Best!” este de fapt o confirmare a originii acestui produs care este deținut de compania BEST S.R.L. Tipul de caracter ales este vesel și cu impact la tineri.