Am primit pe email aceasta reclama care se doreste o buna oportunitate de a face publicitate pe display-ul suspendat pe cladirea Hotelui Ramada din Pitesti. Tinand cont de frecventa cu care am gasit-o in casuta electronica, am decis sa le raspund, iar cand am gasit-o din nou am postat acest articol. Locatia cu pricina se afla intr-una dintre cele mai aglomerate intersectii din Pitesti, zona in care la orele de varf este un adevarat infern sa o traversezi cu masina. Nu mai putin de 7 sensuri de circulatie isi dau intalnire intr-un loc dotat cu un singur semafor. Fluxul pietonal esteinsa unul destul de firav prin comparatie cu cel rutier, iar dintre aceia care aleg sa isi riste viata pe putinele treceri de pietoni, putini ar casca gura la display-ul aflat in imediata apropiere. O minte la fel de stralucitoare ca si rama ecranului cu pricina s-a gandit ca pe fatada de nord a hotelului ar fi cel mai indicat sa agate znamenia. Daca s-ar fi gandit pret de 30 de secunde (atat cat dureaza un spot pe care il ofera in reclama domniilor lor) ar fi ajuns la concluzia ca romanii nu sunt toti prosti, dar unii dintre ei au si probleme de vedere. Problema tine insa de acuitatea vizuala a rasei umane. Daca am face un test la oftalmologie in care sa spunem ce cititi pe ecranul din fotografia de mai jos, atunci cu siguranta toti am avea nevoie de ochelari. Celor cativa clienti pacaliti sa-si difuzeze reclamele acolo le-as reproduce prin comparatie dialogul dintre doi yoghini: – Vezi musca aceea de pe varful muntelui?, – Nu, dar o aud foarte bine ! Conducatorii auto intrati in intersectia nesemaforizata stau cu ochi in sapte sa nu fie trozniti din toate partile de balamucul de masini care cu greu lasa cate un culoar pe unde sa se strecoare. Stresati pana la maxim de traficul infernal acestia nu au cum sa fie atenti la micutul ecran de ceas care se chinuie sa-i faca sa caste gura. Mai mult decat atat, acei participanti la trafic care au parte de semafor se afla de fapt cu spatele la locul in care este amplasat display-ul. Cu toate acestea Ramada ofera cu generozitate firmelor posibilitatea de a-si face publicitate in spoturi de 30 de secunde la o aruncatura de bat de infernul de la Podul Viilor. Ca o curiozitate, cel care a proiectat intersectia se numea Victor Marinescu, a lucrat la Institutul Proiect si nu a avut niciodata permis de conducere. Tinand cont de aceste coincidente stranii nu ma voi mai mira deloc cine sunt cei care isi fac reclama acolo.