DENUMIRE:
Romcolet
OBIECT DE ACTIVITATE:
Panificație
DOMENII:
Branding, Identitate vizuală, Logo, OSIM, Outdoor & Indoor advertising, Packaging, Print
DESCRIERE:
Denumire fără relevanță pentru domeniul de activitate. Romcolet este un nume pe piața de panificație a trei județe și se confruntă cu probleme serioase de comunicare vizuală. Prezența pe raft a produselor de panificație era serios grevată de o grafică fără substanță, iar prezența publicității pe posturile de radio crea confuzii datorită numelui. Soluția creativă a presupus identificarea în denumire a unui element căruia să se afilieze o imagine și un slogan. Am optat pentru cuvântul „colet” pentru că am dorit să facem legătura cu „la cuptor noi ducem grâul!” Imaginea atașată s-a suprapus excelent și a consolidat brandul. Noul logo a fost asimiliat foarte bine și a reușit să pătrundă pe piețe noi datorită unei imagini care acum nu mai stârnește râsul.